Η Goodyear γιορτάζει το διπλό βάθρο σε 24 ώρες επιστροφής του Le Mans

on
Categories: GOODYEAR

  • Δύο ομάδες Goodyear τερματίζουν στο βάθρο LMP2 
  • Οι πρώτες 24 ώρες του Good Mans από το 2006
  • Το Goodyear Blimp αιχμαλωτίζει τη μάντρα και τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο

Η Goodyear έκανε μια θριαμβευτική επιστροφή στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο αυτό το Σαββατοκύριακο, με δύο ομάδες συνεργατών της Goodyear να τερματίζουν στο βάθρο στις 24 ώρες του Le Mans και την επιστροφή του Goodyear Blimp σε μια ευρωπαϊκή διοργάνωση αγώνων.

Το φετινό 24 Hours of Le Mans ήταν το πρώτο του Goodyear από την επιστροφή του στο διεθνές μηχανοκίνητο αθλητισμό, το οποίο ανακοινώθηκε στην ίδια εκδήλωση πέρυσι. Έκτοτε, η ομάδα της Goodyear Racing προετοιμάζεται αδιάκοπα για τον γαλλικό αγώνα αντοχής και συνεργάζεται στενά με όλες τις συνεργαζόμενες ομάδες της.

Δύο από αυτές τις ομάδες γιόρτασαν το βάθρο μετά από έναν σκληρό αγώνα 24ωρων αγώνων. Η βρετανική ομάδα JOTA τερμάτισε δεύτερη στην κατηγορία LMP2, ενώ η γαλλική στολή Panis Racing πέρασε τη γραμμή στην τρίτη θέση. Το LMP2 είναι η μόνη κατηγορία στο Le Mans με ανοιχτό διαγωνισμό ελαστικών και με την Goodyear να παρέχει πέντε από τα 24 αυτοκίνητα που έχουν εισέλθει, το να έχει δύο φινιρίσματα στο βάθρο αποτελεί απόδειξη της απόδοσης του προϊόντος και της αντοχής καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγώνα. 

Ben Crawley, Director Motorsport EMEA, Goodyear: «Είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι με ένα διπλό βάθρο στην επιστροφή μας σε αυτόν τον απίστευτο αγώνα. Η JOTA και η Panis Racing έκαναν εξαιρετική δουλειά και είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε τόσο στενά μαζί τους για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση. Πρέπει να επικροτήσουμε τις προσπάθειες του ACO να οργανώσει μια τόσο επιτυχημένη εκδήλωση μετά από μια δύσκολη περίοδο. Είναι υπέροχο να επιστρέφεις. “

Η JOTA έτρεξε με συνέπεια στο μπροστινό μέρος του γηπέδου καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγώνα και θα μπορούσε να ήταν σε θέση να πάρει το προβάδισμα στα τελικά στάδια του αγώνα αν η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας είχε διαρκέσει περισσότερο. Παρ ‘όλα αυτά, η Νο. 38 Oreca 07 Gibson είχε εξαιρετική απόδοση για 24 ώρες, με τα καθήκοντα οδήγησης που μοιράστηκαν οι Anthony Davidson, Antonio Felix da Costa και Roberto Gonzalez. Μία θέση πιο πίσω ήταν το Panis Racing Oreca, με τους Nico Jamin, Matthieu Vaxiviere και Julien Canal. Το γαλλικό τρίο έβαλε επίσης άψογη απόδοση στο εσωτερικό του εδάφους.

Η ομάδα συνεργατών της Goodyear Algarve Pro Racing, με το εντυπωσιακό ασπρόμαυρο χρώμα της Goodyear, ολοκλήρωσε τον αγώνα σε μια αξιοσέβαστη όγδοη θέση. Υπήρχε, ωστόσο, θλίψη για τις δύο υπόλοιπες ομάδες Goodyear που δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τον αγώνα λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Mike McGregor, Διευθυντής προγράμματος αντοχής, Goodyear: «Συγχαρητήρια στον JOTA και τον Panis για το καλά κερδισμένο βάθρο στο βάθρο. Και οι δύο ομάδες αγωνίστηκαν δυνατά καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγώνα, όπως και η Algarve Pro Racing. Είναι κρίμα για τους Jackie Chan DC Racing και G-Drive Racing από τον Algarve, ειδικά καθώς το αυτοκίνητο Jackie Chan DC οδήγησε τον αγώνα νωρίς, αλλά αυτές οι δυσκολίες είναι που κάνουν τις νίκες πολύ πιο γλυκές. Το αναπτυξιακό έργο που κάναμε απευθείας με τις ομάδες έχει σίγουρα αποδώσει, όπως και η τρίτη ένωση «B spec» που σχεδιάσαμε ειδικά για το Le Mans, η οποία αποδείχθηκε πολύ δημοφιλής και ανθεκτική σε ολόκληρο τον αγώνα. “

Το Goodyear Blimp αιχμαλωτίζει τη μάντρα και τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο

Ο Goodyear δεν εκπροσωπήθηκε μόνο στην πίστα στο Le Mans αλλά και στους ουρανούς. Η επιστροφή του Goodyear Blimp στην Ευρώπη είναι το αποκορύφωμα της χρονιάς για το Goodyear και το διάσημο αεροσκάφος αποδείχθηκε πολύ δημοφιλές σε όλους πάνω και κάτω από το paddock.

Λειτουργώντας από μια βάση 5 χλμ. Από την πίστα, το Goodyear Blimp πέταξε από πάνω για μεγάλο μέρος του αγώνα. Από ψηλά, το Goodyear Blimp παρείχε συναρπαστικές πτήσεις επιβατών για VIP επισκέπτες και μέσα ενημέρωσης, καθώς και μοναδικά εναέρια πλάνα της εκδήλωσης και του αγώνα για παγκόσμιες τηλεοπτικές εκπομπές. 

Ο Ben Crawley προσθέτει: «Η εστίασή μας αυτό το Σαββατοκύριακο δεν ήταν μόνο στην πίστα, αλλά και στους ουρανούς πάνω από αυτό. Η πρώτη εμφάνιση του Goodyear Blimp σε μια ευρωπαϊκή κούρσα από τη δεκαετία του 1980 ήταν μια τεράστια ευκαιρία για όλους μας και ήταν μια τεράστια επιτυχία. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στο ACO για τη βοήθειά σας.