BLOG

Categories: VIATTI

Το συγκρότημα KAMA TIRES της Tatneft συνόψισε τα αποτελέσματα παραγωγής του για το 2018. Η Kama Trading House σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων – πούλησε 13,6 εκατομμύρια ελαστικά στη Ρωσία και στο εξωτερικό (σε νομικά πρόσωπα). Αυτός ο δείκτης έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 5% σε σύγκριση με το 2017 λόγω της παραγωγής που ενισχύθηκε κατά 14%.

 Η μάρκα Viatti είχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο συγκρότημα: αύξησε τις πωλήσεις των ελαστικών επιβατών κατά 38% και των ελαφρών ελαφρών φορτηγών κατά 15%. Οι πωλήσεις επιβατικών ελαστικών KAMA αυξάνονται επίσης κατά 19%, ελαστικά από χάλυβα – κατά 5%, συμπεριλαμβανομένου ελαστικά ζάντας 17,5 και 19,5 ιντσών – κατά 15%.

 Από το τέλος του έτους, περίπου το 69% των προϊόντων πουλήθηκαν στη Ρωσία και το 31% των ελαστικών εξήχθησαν (και ήταν 6% περισσότερο από ό, τι το 2017). Η προληπτική διεθνής πολιτική του συγκροτήματος, καθώς και η ανταγωνιστική τιμή και το ευρύ φάσμα των ελαστικών για διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας οδήγησαν σε μια τέτοια αύξηση των εξαγωγών. Το συγκρότημα εξάγει ελαστικά σε 46 χώρες.

Το KAMA TIRES Complex επέκτεινε σημαντικά τη γκάμα των προϊόντων του το 2018. Έφερε νέα μοντέλα ελαστικών από χάλυβα της σειράς KAMA PRO νέας γενιάς, καθώς και ελαστικά KAMA 365 εκτεταμένου εύρους θερμοκρασίας λειτουργίας στην αγορά.

 Η γκάμα προϊόντων του KAMA TIRES Complex αποτελείται από επιβατικά αυτοκίνητα, ελαφρύ φορτηγό, συνδυασμένο φορτηγό, ελαστικά από χάλυβα, ειδικά και γεωργικά ελαστικά KAMA, KAMA PRO και Viatti. Υπάρχουν περίπου 400 μοντέλα ελαστικών συνολικά.

«Το έτος της 45ης επετείου του, το συγκρότημα KAMA TIRES έσπασε νέα ρεκόρ στην παραγωγή και τις πωλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι μια τέτοια αύξηση της παραγωγής είναι το αποτέλεσμα του εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και της προσθήκης νέων δυνατοτήτων. Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την παρουσία μας στην αγορά, για παράδειγμα να αυξήσουμε τις πωλήσεις κατά 10% σε 14,9 εκατομμύρια ελαστικά στα τέλη του 2019 », δήλωσε η Ilya Gorbachev, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Kama Trading House.

12

Categories: KAMA

Η KAMA TIRES έθεσε μια πιλοτική παρτίδα ελαστικών από χάλυβα νέας γενιάς KAMA PRO NU 404 στην παραγωγή. Αυτό το μοντέλο είναι το πρώτο ρωσικό προϊόν με σύστημα ελέγχου πίεσης και είναι ένα ελαστικό γενικής χρήσης με μοτίβο πέλματος παντός εδάφους, το οποίο μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιονδήποτε άξονα οχήματος.

Το ελαστικό από ανοξείδωτο χάλυβα NU 404 είναι ένα ελαστικό με πνευματικό αέρα, ο σχεδιασμός του οποίου σας επιτρέπει να ελέγχετε την εσωτερική πίεση σε μεγάλο εύρος ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας. Τέτοια προϊόντα παρέχουν μεγαλύτερη ελαστικότητα και χαμηλότερη ειδική πίεση εδάφους με μεγαλύτερο αποτύπωμα και καλή πρόσφυση λόγω του αυξημένου πλάτους προφίλ από τα ελαστικά με σταθερή πίεση αέρα.

Το μοντέλο KAMA PRO NU 404 θα κατασκευαστεί σε δύο μεγέθη – 14.00R20 και 16.00R20, καθώς και σε δύο εκδόσεις – σωλήνα και χωρίς σωλήνα, ανάλογα με τον τύπο του τροχού που χρησιμοποιείται. Η καινοτομία έχει σχεδιαστεί για χρήση σε τετρακίνητα φορτηγά, κυρίως κάτω από το δρόμο και σε συνθήκες μαλακού εδάφους, σε θερμοκρασίες από -45 ° C έως + 55 ° C.

Η μάρκα KAMA PRO είναι μια σειρά ελαστικών από χάλυβα νέας γενιάς. Αποτελείται κυρίως από μοντέλα με χείλος 22,5 ιντσών. Τα ελαστικά είναι σχεδιασμένα και κατάλληλα για τα οχήματα που χρησιμοποιούνται σε υπεραστικές και περιφερειακές μεταφορές. Η αυξημένη διάρκεια ζωής θα είναι το κύριο χαρακτηριστικό αυτών των ελαστικών. Σκοπεύουμε να αυξήσουμε τα χιλιόμετρα των ελαστικών κατά 20%. βελτιστοποίηση του σχεδιασμού του και εφαρμογή μιας νέας σύνθεσης καουτσούκ ενώσεων. Τα πρώτα μοντέλα KAMA PRO για περιφερειακά φορτηγά αναμένεται να κατασκευαστούν στις αρχές του 2019.

«Η KAMA TIRES έχει γίνει ο πρώτος εγχώριος κατασκευαστής προϊόντων με σύστημα ελέγχου πίεσης. Η καινοτομία είναι ένα ζωντανό παράδειγμα της πολιτικής υποκατάστασης εισαγωγών που ακολουθείται στη χώρα. Οι νέες έννοιες σχεδιασμού που εφαρμόζονται στο ελαστικό NU 404 αργότερα θα χρησιμοποιηθούν σε όλα τα ελαστικά KAMA PRO και θα βελτιώσουν τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών των ελαστικών όλων των χάλυβα νέας γενιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την παρουσίαση του μοντέλου NU 404 στη διεθνή έκθεση The Tire Cologne 2018 στη Γερμανία, κορυφαίοι Ρώσοι κατασκευαστές οχημάτων φορτίου και ξένοι πελάτες ενδιαφέρθηκαν ενεργά για την καινοτομία. Έχουμε ήδη κάποιες προκαταρκτικές συμφωνίες αποστολής για τις πρώτες παρτίδες προϊόντων. Σύμφωνα με τις πηγές μας, η ετήσια ζήτηση αυτοκινήτων σε όλα τα είδη ελαστικών NU 404 μόνο στη Ρωσία είναι 10 χιλιάδες μονάδες ετησίως », δήλωσε ο Andrey Bouton,

19

Categories: DUNLOP

Το Dunlop Sport All Season είναι το πρώτο ελαστικό όλων των εποχών της μάρκας και συμπληρώνει το χαρτοφυλάκιο Dunlop.

  • Η Dunlop μπαίνει στην αγορά όλων των εποχών με ελαστικό πιστοποιημένο με τρεις νιφάδες χιονιού.
  • Το ελαστικό παρέχει εξαιρετικό στεγνό χειρισμό, εξαιρετικό φρενάρισμα σε βρεγμένες επιφάνειες και αποδίδει βέλτιστα σε μεγάλο εύρος θερμοκρασιών

Η Dunlop ολοκληρώνει το χαρτοφυλάκιό της με το ντεμπούτο της Dunlop Sport All Season. Το πρώτο ελαστικό όλων των εποχών της μάρκας, έχει βελτιστοποιηθεί σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών και προσφέρει εξαιρετικό φρενάρισμα σε βρεγμένους και ολισθηρούς δρόμους [1] .

«Η Εποχή Dunlop Sport Όλα είναι ένα προϊόν που έχει σχεδιαστεί για την απόδοση καλύτερη προσφορά για το ήπιο χειμώνα κλίματα,» δήλωσε ο Mike Rytokoski, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, Ευρώπη Goodyear, «w i-ένα τα τρία κορυφή της πιστοποίησης του βουνού νιφάδα χιονιού, ο αθλητισμός για όλες τις εποχές θα Αντιμετωπίστε όλες τις καιρικές συνθήκες – ξηρό, υγρό και χιονισμένο. “

Μέρος του χαρτοφυλακίου επωνυμιών Goodyear, η Dunlop επωφελήθηκε από τις κορυφαίες γνώσεις της βιομηχανίας για την είσοδό της στην κατηγορία όλων των εποχών. Ο εφευρέτης του ελαστικού όλων των εποχών, η Goodyear κυκλοφόρησε πρόσφατα το Vector 4Seasons Gen-3 , έναν άξιο διάδοχο του Vector 4Seasons Gen-2 – ένα ελαστικό παντός εποχής που έχει περισσότερα βραβεία από οποιαδήποτε άλλη μάρκα [2] .

Το Dunlop Sport All Season είναι μια μοναδική ιδέα που χρησιμοποιεί σχεδιασμό rib, καθώς και τρία σημαντικά χαρακτηριστικά.

Χάρη στην κατασκευή σπορ ασφάλισης, το ελαστικό παρέχει εξαιρετικό χειρισμό σε στεγνές επιφάνειες. Το ισχυρό πακέτο ζώνης και επικάλυψης του ελαστικού υποστηρίζει σπορ απόδοση απόδοσης όταν στρίβει παρέχοντας καλύτερη σταθερότητα.

Ένα πέλμα εξαγωγής νερού παρέχει ισχυρή απόδοση πέδησης σε βρεγμένες επιφάνειες. Οι διαμήκεις αυλακώσεις υψηλής χωρητικότητας και οι ακτινικές άκρες προσφέρουν πιο εκτεταμένη οδική επαφή επιταχύνοντας την εκκένωση νερού από το έμπλαστρο επαφής.

Τέλος, το Dunlop Sport All Season διαθέτει ένα συγκρότημα flex-weather που προσφέρει βελτιστοποιημένη απόδοση σε οποιαδήποτε θερμοκρασία ή καιρικές συνθήκες. Το πολυλειτουργικό μείγμα πολυμερούς ενεργοποιεί την ευελιξία του καουτσούκ σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών.

 «Η Dunlop είναι περήφανη που μπαίνει στην αγορά όλων των εποχών με ένα προϊόν προσαρμοσμένο στις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι αγοράζουν όλο και περισσότερο ελαστικά όλων των εποχών και που αναμένουν εξαιρετική απόδοση σε βρεγμένο και στεγνό επίπεδο όταν το κάνουν», κατέληξε ο Rytokoski.

Το Dunlop Sport All Season διαθέτει σειρά 31 SKU που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο του 2020, από ελαστικά 14 ιντσών έως 18 ιντσών.

[1] Βάσει εσωτερικών δοκιμών. Δοκιμασμένα ελαστικά: Michelin CrossClimatePlus, Pirelli Cinturato All Season Plus, Hankook Kinergy4S2 H750, Continental All Season Contact, Dunlop Sport All Season. Δοκιμασμένο αυτοκίνητο: VW Golf VII 1.4 Tsi. Τα αποτελέσματα των δοκιμών ενδέχεται να ποικίλλουν, ανάλογα με τη γεωμετρία της ασφάλτου, τη σύνθεση ασφάλτου, την ταχύτητα, το ύψος του νερού, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

[2] Βάσει 34 δοκιμών που διεξήχθησαν από 18 κορυφαία και ανεξάρτητα ευρωπαϊκά περιοδικά ελαστικών από τον Ιανουάριο του 2015 έως τον Δεκέμβριο του 2019. Ο υπολογισμός βασίζεται στον αριθμό των δοκιμών που κέρδισε η Goodyear στην κατηγορία της σεζόν σε σχέση με όλους τους ανταγωνιστές που δοκιμάστηκαν. Περισσότερες πληροφορίες διατίθενται στη διεύθυνση https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html.

17

Categories: GOODYEAR

Η Goodyear έχει περισσότερες νίκες σε δοκιμές All-Season από οποιαδήποτε άλλη μάρκα. [1] Το νέο Vector 4Seasons Gen-3 συνεχίζει την παράδοση. Αυτή την εβδομάδα είχε απονεμηθεί νίκες δοκιμή από διάσημο γερμανικό περιοδικό Auto Bild (τεύχος 39-2020), καθώς και κριτικές ελαστικών, την κύρια πηγή ανεξάρτητης ενημέρωσης των ελαστικών στον κόσμο.

Το τμήμα ελαστικών All Season επεκτείνεται ραγδαία, έχοντας σημειώσει αύξηση περίπου 21% σε όλη την Ευρώπη τα τελευταία πέντε χρόνια. [2] Είναι επίσης ένα τμήμα όπου οι αυτοκινητιστές έχουν υψηλές προσδοκίες, απαιτώντας ένα προϊόν που είναι ισορροπημένο και μπορεί να προσφέρει απόδοση σε όλες τις οδικές και καιρικές συνθήκες. [3]

Η συντακτική ομάδα του Auto Bild ονόμασε το Vector 4Seasons Gen-3 νικητή της τρέχουσας δοκιμής ελαστικών όλων των εποχών, επισημαίνοντας την «πειστική απόδοση του ελαστικού σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Δυναμικός χειρισμός στο χιόνι, σε υγρές και ξηρές συνθήκες. Πολύ καλή χειμερινή απόδοση, υψηλή απόσταση σε μίλια ” Η Auto Bild απένειμε επίσης το ελαστικό στον κύκλο τίτλου “EcoMaster” σε αναγνώριση της κορυφαίας απόδοσης δοκιμών στις κατηγορίες χιλιομέτρων, αντίστασης κύλισης και τιμής / χιλιομέτρων.

Ο Jon Benson, ιδιοκτήτης και υπεύθυνος δοκιμών για το Tire Reviews στέφθηκε το νικητή του τεστ Vector 4Seasons Gen-3 στο 2020 17 “All Season Tire Test , σχολιάζοντας ότι ” Το νέο Goodyear Vector 4Season Gen-3 κερδίζει νίκη στην πρώτη του δοκιμή, αποδεικνύοντας ότι έχει η πιο στρογγυλή ικανότητα όλων των ελαστικών όλων των εποχών που περιλαμβάνονται. ” [4]

«Είναι υπέροχο να βλέπεις νίκες με το προϊόν Vector 4Seasons Gen-3 αμέσως μετά την κυκλοφορία του στην αγορά. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που αναγνωρίζουμε τις εκδόσεις κύρους όπως το Auto Bild και το Tire Reviews », δήλωσε ο Mike Rytokoski, Chief Marketing Officer της Goodyear Europe.

Οκτώ φορές σε όλο τον κόσμο

Η ανάπτυξη ελαστικών All-Season είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους μηχανικούς ελαστικών. Απαιτείται ταυτόχρονα ανάπτυξη ελαστικών καλοκαιριού και χειμώνα. Αυτό σημαίνει ότι το νέο προϊόν πρέπει να δοκιμαστεί κάτω από ένα ευρύ φάσμα καιρικών και οδικών συνθηκών προτού κυκλοφορήσει στην αγορά.

Η Goodyear χρησιμοποιεί δοκιμαστικά κομμάτια σε όλο τον κόσμο όλο το χρόνο για το σκοπό αυτό. Συνολικά, οι δοκιμαστικοί οδηγοί τρέχουν έναν πραγματικό μαραθώνιο καθώς καλύπτουν περίπου 320.000 χιλιόμετρα στο τιμόνι των δοκιμαστικών οχημάτων. Σε ένα τέτοιο αναπτυξιακό έργο, περιβάλλουν τον κόσμο συνολικά οκτώ φορές. Επιπλέον, περίπου 36.000 ώρες μηχανικής και 3.800 απαιτούνται εργαστηριακές δοκιμές για να επιτευχθεί το επιθυμητό επίπεδο απόδοσης του νέου ελαστικού “, εξηγεί ο Alexandre Scharis, τεχνικός υπεύθυνος έργου για το χειμώνα και το All-Season, Consumer EMEA στο Goodyear.

Τρεις καινοτομίες σε ένα ελαστικό

Το αποτέλεσμα αυτής της σχολαστικής διαδικασίας ανάπτυξης είναι το Vector 4Seasons Gen-3, ένα ελαστικό All-Season που συνδυάζει τρεις βασικές τεχνολογίες που παρέχουν τη βέλτιστη ισορροπία των κριτηρίων απόδοσης σε χιονισμένες, υγρές και ξηρές συνθήκες.

Πρώτον, η τεχνολογία Snow Grip εξασφαλίζει βελτιωμένη πρόσφυση στο χιόνι. [5] Δεύτερον, η τεχνολογία Dry Handling Technology του ελαστικού έχει ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, το πέδηση σε πέδηση κατά 5% καλύτερη σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του ελαστικού. [6] Τέλος, χάρη στην τεχνολογία Aqua Control, το ελαστικό διατηρεί το εντυπωσιακό επίπεδο αντίστασης του προκάτοχό του στην υδρολίσθηση, ακόμη και όταν το βάθος πέλματος μειώνεται

«Η Goodyear πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις για να κάνει το καλύτερο ακόμα καλύτερο με την τελευταία γενιά της βραβευμένης σειράς ελαστικών Vector 4Seasons», συνέχισε ο Rytokoski, «Όχι μόνο έχουμε παραδώσει ένα προϊόν με ισορροπημένη απόδοση, αλλά αξιοποιώντας την εμπειρία μας αγώνες αντοχής παρέχουμε βελτιωμένη αξία για τους οδηγούς που θα επωφεληθούν από μια βελτίωση 14% σε μίλια [7] και 6% βελτίωση στην ενεργειακή απόδοση [8] έναντι της προηγούμενης γενιάς του ελαστικού. “

Διαβάστε ΕΔΩ την πλήρη συνέντευξη με τον Alexandre Scharis, τεχνικό υπεύθυνο έργου για το χειμώνα και όλη την εποχή, EMEA καταναλωτών στο Goodyear.

[1] Βασισμένο σε 41 κριτικές σε περιοδικά από το Νοέμβριο του 2013 έως τον Σεπτέμβριο του 2020, από 16 από τα κορυφαία και ανεξάρτητα ευρωπαϊκά περιοδικά ελαστικών. Ο υπολογισμός βασίζεται στον αριθμό των νικών δοκιμών Goodyear στην κατηγορία All-Season σε όλους τους ανταγωνιστές που δοκιμάστηκαν. Περισσότερες πληροφορίες: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html

14